75 tuti tipp kezdő és haladó túlélőknek
2015. augusztus 29. írta: fannibella

75 tuti tipp kezdő és haladó túlélőknek

A suli

 

Ez a könyv egy 12 éves lányról szól, aki a naplójába leírja, hogy a suliban mi történik vele, hogy viszonyul a tanárokhoz, és a többi diákhoz. Miközben írja a naplóját, tippeket is ad, hogy hogyan lehet könnyebben kibírni az iskolát.

A naplóban néhol lehet találni mókás kis rajzokat, amiket az író nő Chibinek nevezett el. (A könyv végen ott van egy segéd minta, aminek segítségével te is tudsz egyéni Chibiket rajzolni, és matricák is vannak.)

Tulajdonképpen a könyv minden napi tini dolgokról szól, volt pár dolog, ami velem is megtörtént.

Körülbelül 4 nap alatt olvastam el, és miután ezt a könyvet elolvastam, utána szerettem meg az olvasást. Ebben a könyvben senkire se ismertem rá az osztályból. :)

Nekem a legjobban az a rész tetszett, mikor a végen a kislány azt írja, hogy:

˝Nem tudtok egy családot, ahol befogadnak egy okos, tizenkét éves, feltörekvő művészlányt?˝ bevallom néha nekem is eszembe jut ez a mondat.

1152278_5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmolyoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr877743954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása