Hogy ki is vagyok én?
2016. október 08. írta: fannibella

Hogy ki is vagyok én?

9d2e27b1eabe0c922763d088eb93760d.jpgAz elején csak annyit mondtam el, hogy Hanna a nevem és, hogy megismerjetek egy picit mesélek magamról.

Barta Flóra Hanna vagyok egy 13 éves kamasz lány. Azt szeretem ha Hannának szólítanak, bár "különleges emberek" számára megengedem a Flórát. Hajam szőke, szemem élénk világos kék, ha mérges vagyok elkezd zöldülni. A bőröm pedig karamell színű. (Ha egyáltalán van ilyen, mert se nem fehér se nem kreol a bőröm.) Igen, tudom elég fura összeállítás, de a lányok szerint döglenek utánam a fiúk emiatt a "természeti csoda" miatt, pedig sehol senki. Bár az osztályom "csitricsapatának" is feltűnt, hogy Isten több szépséggel jutalmazott meg mint őket, ezért meg se kellett szólalnom, már utáltak az első perctől kezdve, hogy én betettem a lábam a suliba.

Az éneklés az életem. Nincs olyan nap amikor ne énekelnék. Járok külön ének tanárhoz is, hogy fejlesszem a tudásom és a hangképzésem. Ezen kívül imádok olvasni nagy favorit a Szent Johanna Gimi és hasonló tini regényeket. Emellett még érdekel a pszichológia is és ennek örömére már van egy-két "páciensem" akiken tudok gyakorolni. (Ne tessék félre érteni!) Ezek mellett szeretek a konyhában pepecselni, legyen szó sütésről, főzésről nekem mindegy csak enni tudjam miután kész.

Két legjobb barátnőm Panni és Kinga, rájuk mindig számíthatok úgy érzem. Nekik mindent elmondok és az titok marad akár titkos akár nem. Nagyon sok időt töltünk együtt ami anya szerint fontos, hogy valakivel majd ki tudjak lépni a nagy betűs "életbe".

Nem szeretnék dicsekedni vele nem is szokásom, de meg kell, hogy mondjam elég jól élünk. Mindent megkapok amit kérek legyen szó tárgyi és képzeleti dolog. Persze ezzel nem szoktam vissza élni, nem is szeretnék. Természetesen emiatt is sokan gyűlölnek.

Számomra csak anya és apa van, de nem sokára lesz egy kis öcsém. Az a nem sokára pedig 2 hónap. Juj, már annyira várom Krisztiánt (így fogják hívni az öcsémet) biztos, hogy egész nap vele leszek és babázok. Imádom a gyerekeket. Anya most jelenleg nem dolgozik a terhesség miatt, de amúgy egy iroda főnöke. Apa meg annak a cégnek a vezetője ami anya irodáját irányítja. Igen, sejthetitek, hogy egy céges bulin találkoztak és ott egymásba is szerettek vagy mi fene engem nem köt le a szerelem.

Na igen, ha már szerelem... Még sose jártam senkivel ami lehet ciki, de engem nem izgat. Jó, tetszettek már fiúk, sírtam is utánuk. (Ne kérdezzétek miért!) Jelenleg is szimpi nekem egy fiú akivel a moziban találkoztam, eddig nagyobb érzelmeket nem váltott ki belőlem semmilyen srác, de most sikerült Daninak ezt kihoznia belőlem. Mikor megölelt a mozi előtt az egyszerűen hihetetlen volt. Mintha 1000 meg 1000 lepke kezdett volna táncot a gyomromban. A szívem gyorsabban vert a kis helyén, és elfelejtettem mindent. A sulit, Bencét, lányokat, anyáékat. Csak mi ketten voltunk senki más.
Sose értettem a szerelemhez, de szerintem belehabarodtam teljesen, és nem úgy mint Bencébe. Nem akartam bele szeretni Daniba, de sikerült és most komolyan szerelmes vagyok!

Imádok történeteket kitalálni, sportolni, moziba járni, barátokkal lenni, Danival beszélgetni. Szeretem a horrort és a romantikát, de a kettő együtt még jobb. A képzelő erőm határtalan. Barátaim szerint elég makacs vagyok, mert ha valamit a fejembe veszek akkor azt nem hagyom amíg úgy nem lesz, ahogy én akarom.
Szerintem elmondtam mindent magamról.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmolyoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr8311780831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása