A moziban
2016. szeptember 23. írta: fannibella

A moziban

130911_mozi.jpgMivel Pannival magunk alatt voltunk (ő Lili miatt én pedig Bence miatt) Kinga kitalálta, hogy menjünk el moziba. Persze mindketten beleegyeztünk.

Szombaton kilenckor keltem fel, hogy egy óra múlva eltudjak indulni Kingához. Mikor oda értem Panni még nem volt ott ezért Kinga anyukája betessékelt a konyhába ahol kaptam egy kakaót, mert még Kinga is készülődött. Hamarosan Panni is megérkezett ő is kapott egy adag kakaót, de még mindig várnunk kellett Kingára. (Mit csinálhat ilyen sokáig?)

10:50-kor már indultunk is, jó hogy a film csak 11:45-kor kezdődik. Az út viszonylag jól telt igaz, hogy mire oda értünk már csak 20 perc maradt kezdésig mert a busz lerobbant. Miután megvettük a jegyeket kerestünk helyet ahova leülhetünk amíg el nem kezdődik a film. Észre vettem 3 srácot akik elég jó kedvűek voltak és helyesek. Viccből mondtam a lányoknak, hogy van ott hely, mire ők kuncogva odamentek és leültek. Én meg csak álltam ott és keresgéltem, hátha van még valahol hely mikor mögöttem megszólalt valaki.

- Szia, nem akarsz oda ülni hozzánk? Van még egy hely. - nem tudtam, hogy ez a hang nekem szól-e ezért megfordultam, és szembe találtam magam két gyönyörű zöld szempárral ami elég közel volt hozzám így szinte lefagytam a fiú közelségétől

- I... Igen, vagy is de szívesen oda ülök. - mondtam dadogva mintha most tanulnék beszélni.

- Akkor gyere! - mosolygott kedvesen, megfogta a kezem és oda húzott az asztalhoz

Amitől én már teljesen elvoltam varázsolva. A lányok elég furán néztek rám amiből azt a következtetést vontam le, hogy tiszta vörös a fejem, és igazam volt. Amint beértünk a mosdóba (felelőtlen tini lányok módján ott hagytuk minden cuccunka 3 ismeretlen sráccal) elmondtam a lányoknak mindent, ők csak sikítoztak és ugráltak.
Mindenki aki sorba állt a wc-re és aki épp a dolgát végezte minket hallott és látott, de minket nem igazán zavart. Miután ránk szól egy takarító nő, hogy ez nem egy elmegyógyintézet ahol csak úgy lehet kiabálni, meg mostuk az arcunkat és vissza mentünk.

Szerintem mind a hárma megkönnyebbültünk mikor láttuk, hogy ott vannak a cuccaink és a fiúk is meg 3 adag nachos 3 nagy popcorn és 6 közepes cola. Nagyon sokáig hálálkodtunk a fiúknak de ők csak azt mondták, hogy nincs miért és azt hiszem én ennél a pontnál szerettem bele Daniba. Ja igen beszélgetés közben bemutatkoztunk egymásnak.
Aki oda hívott engem az asztalhoz ő Dani, aki Kingával beszélt ő Ádám, és aki Pannival annak a neve Tomi. Beszélgetésünk közbe az is kiderült, hogy egy filmre jöttünk és egy sorban ülünk. Mi ez ha nem véletlen? Elég kicsi terembe kerültünk ezért az egész hátsó sort elfoglaltunk. Rajtunk kívül még egy anyuka volt az elsősorban két gyerekkel és 4 idősebb lány a mellettünk lévő sorba akik hangosan nevettek és állandóan minket néztek. Miután mindenki leült oda ahova szeretett volna szét osztottuk a kajákat. Az ülés rend pedig úgy nézett ki, hogy: Tomi mellette Panni aztán Ádám, Kinga végül én és Dani.
A nasikat meg úgy osztottuk szét, hogy minden "párosnak" jusson mind kettőből. Vagy is a lányoknál popcorn volt a fiúknál meg nachos.

Elkezdődött a film és valaki megfogta a jobb kezem, amitől hirtelen megborzongtam és Danira néztem aki engem nézett és mosolygott én is mosolyogtam és vissza fordultam a vászon felé, de éreztem, hogy Dani még mindig engem nézett. Próbáltam nyugodt maradni, de nem ment, nem tudtam a filmre figyelni egyszerűen azon gondolkoztam, hogy mit akarhat velem egy ilyen helyes 14 éves fiú, pont velem!?
Miután vége lett a filmnek és kiértünk a teremből Danival elkezdtünk beszélgetni.

- Mi a baj hercegnő? - Miért hív így??? - Eléggé zaklatottnak tűnsz és nem is figyelted a filmet, baj van? - kérdezte kedvesen és a kezével felhajtotta a fejemet, hogy a föld helyett a szemébe nézzek amitől még jobban zavarba jöttem

- Semmi, csak nem értem miért vagy ilyen kedves velem. -mondtam a könnyeimmel küszködve.

- Miért ne lennék kedves, veled?

- Mert más meg bunkó volt velem mikor csak megkérdeztem valamit.

- Ezt most nem értem hercegnő! -mondta kedvesen és nekem legörbült az első könnycsepp az arcomon.

Kiértek a többiek is a teremből, a lányok egyből megkérdezték, hogy mi bajom a fiúk meg rémülten néztek hol rám hol pedig Danira.
Elmondtam a lányoknak, hogy most hagyjanak minket kicsit kettesbe majd elmesélek utána mindent, ők meg aggódó mosollyal mondták, hogy rendben és elmentek a fiúkkal kivéve Danit.
Elmondtam neki mindent, Bencét meg hogy mit mondott és azt is, hogy most nem értem miért ilyen kedves.

- Figyelj, Hanna nem értem, hogy az a gyerek miért volt ilyen bunkó veled, pedig te nem tettél semmi rosszat és nem is értem, hogy mer veled így beszélni, én sose mondanék ilyet neked, mert mióta megláttalak megfogott benned valami, nem tudom mi, de egy biztos, az pedig az, hogy szeretlek! - és mire ezt kimondta én már rég sírtam, mire közelebb jött és megölelt

Hirtelen megnyugodtam és én is megöleltem. Éreztem, hogy a mellettünk elhaladó emberek minket néznek, de nem érdekelt, sose akartam a középpontba kerülni, de most megérte. Van egy fiú aki szeret és ezt el is mondta nekem. A romantikus pillanatot a csajok szakítottak félbe egy őrült nyávogós hangon azt kiabáltak, hogy "Jajjj de cukiiii!!!" így még az is ránk figyelt aki eddig nem tette.

- És akkor most jártok? - kérdezte nagyra nyílt csillogó szemekkel Panni, köztem és Dani között kapkodva a tekintetét.

- Nem tudom... - mondtam bizonytalanul Danira nézve aki csak nevetve megpuszilt.

- Azt hittem hercegnő, hogy ezzel megnyertelek, de akkor küzdök még, jó? - mondta nevetve a szemembe nézve mire én kínosan lesütöttem a szemem

- Elmegyünk fagyizni? - kérdezte Tomi aki annak ellenére, hogy befalta az összes nasit a moziban még mindig éhes volt

- Mehetünk - mondtuk egyszerre a lányokkal

Imádom mikor egyszerre beszélünk a csajokkal.

A fagyi után haza kísértek minket a fiúk én be is hívtam Danit, hogy bemutassam a szüleimnek, de mondta, hogy kicsit tart tőlük. Szóval halasztottuk.

Késő este még átgondoltam a dolgokat. Bencét. Danit. Lányokat. Az életet. Mikor jelzett a telefonom, hogy üzenetem érkezett.

Bence: Szia, bocsi, hogy múltkor bunkó voltam, valahogy helyre tudnám hozni?

Mi? Ez most hogyan? Na jó inkább alszom és holnap megbeszélek mindent a lányokkal, de nem válaszolok az biztos!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmolyoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr1311738281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása