Csalódtam
2016. október 30. írta: fannibella

Csalódtam

istock_000042616680_small-e1434340739377.jpgTízkor keltem föl pedig úgy terveztem, hogy délig alszok, de valaki nagyon hívogatott. Kinga volt. Kicsit csalódott voltam azt hittem Kornél. Ajj a francba szálljon ki a fejemből! Utálom, ha szerelmes vagyok. Mikor újra elkezdett csörögni a telóm egyből felvettem.

- Szi... -kezdtem de nem tudtam befejezni mert közbe vágott

- Hanna mi volt a randin, mondjad már! - kiabált a telefonba amitől majdnem megsüketültem

- Nem randi, oké? Csak szimplán egy baráti mozi...

- Na ja és azért voltál rák vörös mikor elindultatok - szólalt meg Szandi

- Mit keres ott Szandi? Hányan vagytok? - kérdeztem döbbenten

- Még én vagyok meg Cézár - és ugatott egyet Kinga kutyája

- Oké, telefonba hosszú lenne ezért gyorsan átöltözök és kb. 11-re ott vagyok és elmondok mindent. - hadartam gyorsan

- Okés, siess! - mondták egyszerre és le is tették

Gyorsan felkaptam magamra egy dinnyés pólót egy farmert és a dzsekim a mosdóba megmostam az arcom meg a fogam és indultam is. Anya megkérdezte hova megyek ilyen jó kedvűen én meg mondtam, hogy Kingához és ezzel el is voltam engedve.

Még a kapuhoz sem értem mikor a lányok a nyakamba ugrottak. Meglepődtem rendesen. Mikor beértünk, próbáltam köszönni Julinak aki a konyhába volt, de a lányok egyből behúztak Kinga szobájába. Ahol elmondtam nekik a tegnap délután történéseit. Teljesen elvoltam keseredve, hogy nem keresett azóta. A csajok biztattak, vigasztaltak, hogy biztos csak fél írni.
Mikor azt próbáltuk megfejteni, hogy Kornél miért nem járt eddig senkivel (a lányok szerint még mindig ő a #K) megcsörrent Kinga telefonja. Meglepődtünk, hogy ki hívja. Kornél volt az. Kinga felvette a telefont.

- Szia! - szólt bele a készülékbe

- ... - nem hallottuk Kornél hangját

- Aha, de miért? - kérdezte miközben engem nézett érdekes fejet vágva

- ...

- Oké és mikor? - váltott hirtelen izgatott hangszínre és még mindig engem nézett

- ...

- Oké rohanok! - és letette - Bocsi lányok rohannom kell majd jövök

- De... - szóltam utána de már csak a bejárati ajtó csukódását hallottuk

- Ez meg mi volt? - nézett ránk Panni

- Nem tudom de jó lenne tudni - mondta Szandi engem méregetve

Igen látszott rajtam, hogy csalódott vagyok. Én megbíztam Kingában most meg azzal randizgat aki tetszik. Ez már több a soknál. Dühös lettem.

- Bocs lányok haza kell mennem.

- Akkor megyünk mi is.

- Ne! - kiáltottam hirtelen amitől mindhárman megijedtünk

- Oké akkor maradunk - és visszaültek az ágyra

Levágtattam a lépcsőn, most nem állt szándékomban köszönni Kinga anyukájának, de hangosan jöttem le a lépcsőn ezért ott állt a fogas mellett és kérdezte mi bajom én meg csak kirohantam a házból. Futottam ahogy csak bírtam nem álltam meg hazáig nem akartam, hogy bárki sírni lásson. Otthon ahogy beértem nekidőltem az ajtónak és elkezdtem zokogni, patakként folytak a könnyeim végig az arcomon. Szerencsére nem volt otthon senki.
Csak ültem ott az ajtónak dőlve és a sírásom kezdett átalakulni bőgésbe. Egyszer csak megszólalt a telefonom. Kinga volt. Egyből kinyomtam. Engem ne hívogasson aki itt bíztat, hogy tuti tetszem annak aki nekem aztán meg elrohan, hogy vele találkozzon. Amíg szidtam magamba mindkettőjüket érkezett egy üzenetem.

Kinga: Miért mentetek el?

Nem válaszoltam. Aztán jött a következő üzenet.

Kinga: Most miért nem válaszolsz?
Kinga: Mi bajod velem?

Nem fogok válaszolni. Nehogy már azt higgye, hogy elnézem neki azt ahogy Kornéllal találkozgat mikor én szeretem. Na neee ezt most ki mondtam? Tényleg kimondtam? Úristen! Nem lehetek az évfolyam legmenőbb srácába szerelmes. Mikor ezen majréztam megint rezgett a telóm.

Kinga: Jó akkor ne válaszolj!

Hát azt hiszem berágott... De nem érdekel! Teljesen ki vagyok. A fiú aki tetszik a legjobb barátnőmbe van beleesve aki meg abba a fiúba aki tetszik. Na de várjunk csak! Erről Geri tud valamit? Jajj ne! A legjobb barátnőm, miket beszélek nem is a barátnőm, ha ilyet tesz. Szóval az egykor legjobb barátnőm egyszerre két fiúval kavar? Megint rezeg a telóm. Most már tényleg hagyjon békén mert letiltom.

Kornél: Szia! Nem akarsz találkozni valamikor?

Na jó! Ezt az álszent dögöt! Persze, hogy akarok! De a becsületem ennél fontosabb nem leszek a játék szere.

Én: Nem nem akarok nem leszek a játékszered! Egyszerre csábítasz engem és Kingát? Kösz nem!

Kornél: Te meg miről beszélsz?

Én: Ne tedd az ártatlant! Ott voltam Kingánál mikor elhívtad találkára!

Kornél: Jajj Hanna az nem találka volt.

Én: Akkor mi?

Kornél: Nem mondhatom meg.

Én: Jó akkor titkolózzatok csak!

Kornél: ...

Én tényleg nem értek már semmit. Anyáék haza értek. Jesszus 10 óra van. Mióta ülhetek itt? Na jó megyek aludni sok volt ez a nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmolyoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr6011781139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása