Csak a barátok!
2016. október 12. írta: fannibella

Csak a barátok!

friends-only-yorkshire_rose-26544823-450-376.jpgA lányok szombatra meg is hívatták magukat. Engem is hívtak, de én nem hívtam Danit szóval ő nem is jött. Azon a napon korán keltem, pedig a film csak délután kezdődik, szóval addig volt még időm, ezért elfoglaltam magam. Sütöttem palacsintát, de még mindig csak 11 óra volt. felmentem a szobámba megnéztem írtak-e, de semmi nem jött tehát kikapcsoltam a gépem. 12 körül meguntam magam és kimentem a kertbe olvasni. Egyszer csak hallom, hogy bent csörög a telefonom, gyorsan felálltam és besiettem. Csak Panni volt, hogy megyek-e. Mondtam, hogy igen és le is tettük. A nap további részében olvastam a kertben amíg jelzett a telóm, hogy ideje készülődni. Lányokkal a busz megállóban találkoztunk, a fiúk a mozinál vártak minket. Dani nem volt ott. (Miért is lett volna?)

Megvettük a nasikat és leültünk ahhoz asztalhoz amihez múltkor. Fura volt, hogy Dani nincs ott. Kingáék jól elvoltak négyen tehát nem zavartam őket, inkább nyomkodtam a telefonom.

- Baj van Hanna? - kérdezte Kinga felém fordulva

- Nem, nincs miért lenne? - kérdeztem vissza kicsit ingerülten, amire felfigyeltek a többiek is és felém fordultak

- Figyu Hanna, nem akarok bunkó lenni vagy ilyesmi, de Danira ne várj. - mondta Tomi őszintén

- Mi... Miért?

- Mert ő az a szoknya vadász típus. Most nem akarom kibeszélni vagy ellene beszélni, csak nem akarunk neked rosszat. - Mondta Ádám engem figyelve

- Miért ne akarnátok nekem rosszat? Nem is ismertek, és én se titeket! - akadtam ki totálisan

- Pont ez az Hanna, hogy nem ismersz minket egyikünket sem, - mondta elég titokzatosan Tomi - de egy dologban biztos lehetsz!

- Miben?

- Abban, hogy mi nem akarunk neked rosszat, mert ha te nem kedvelsz minket akkor Kingáék se fognak ezért mi is csak a jót akarjuk neked és Danit felejtsd el! - mondta Ádám már szinte dühösen amitől megijedtem

Ránéztem a lányokra és csalódottan bólogattak. Szóval tudták!

- És, ti ezt tudtátok? - néztem a lányokra felváltva mérgesen és legördült az első könny csepp

- Igen, de sajnáljuk, hogy nem mondtuk el...

- Most mi az? miért álltál meg?

- Hanna! - kiáltotta Panni hirtelen - Most ne fordulj meg!

- Miért?

- Csak ne fordulj meg! - mondták egyszerre és én abban a pillanatban megfordultam és nem hittem a szememnek

Ott állt Dani és egy szőke hosszú hajú lánnyal csókolózott. Azt hittem egyből összeesek, de nem tettem! Odamentem hozzájuk.

- Szia édes! Ő meg ki? az unokahúgod?

- Szia Hanna! I... Igen az unokahúgom! - mondta kicsit sápadtan és figyelte a mellette álló lányt

- Danii! Ő meg ki? - kérdezte a lány nyávogva és elég hisztérikus hangon - És mi az, hogy az unokahúgod vagyok?

- Ó hát ő itt az egyik barátom... - nem tudta befejezni a mondatot mert belefojtottam a szót

- Nem inkább az egyik barátnőd akit egy hete még "Hercegnőnek" hívtál?

- Hogy mi? Danci ez igaz? - nyávogta a csaj hisztérikusan - Engem is így hívsz!

- Kösz Hanna, hogy ezt elrontottad, pont te kellettél.

- Én tehetek arról, hogy mindenkit összecsalsz mindenkivel? Nem! Na léptem! - és adtam egy pofont Daninak a csaj meg jött utánam amit nem értettem

- Hanna igaz? - kérdezte a lány kedvesen és már nem nyávogva (Jéé!)

- Igen. - mosolyogtam kedvesen - Téged hogy hívnak?

- Alexandra. - mondta most már mosolyogva, de hamar eltört a mécses - Bocsánat, hogy bedőltem neki, én nem tudtam, hogy ti sőt azt se, hogy vagy te... - kezdett magyarázkodni, de hamar leállítottam

- Figyu Szandi! Te erről nem tehetsz, nem hibáztatlak, oké? Nem kell, hogy te érezd rosszul magad amiatt a patkány miatt! - mondtam neki kedvesen

- Hát oké. De tényleg nem haragszol?

- Nem. - mosolyogtam és meglepődtem mert megölelt, visszaöleltem - Gyere oda hozzánk!

- Hozzátok? - nézett rám úgy mint, ha szellemet látott volna

- Igen, na gyere nem lesz semmi.

Megragadtam a karját és oda húztam az asztalunkhoz. Eleinte kiközösítették a lányt, de miután elmondtam nekik mindent kedvesen bántak Szandival. Beszélgettünk még addig amíg be nem mentünk a mozi terembe. Kiderült, hogy Szandi is arra a filmre jött amire mi és, hogy ne üljön egyedül odaültem mellé. Jól elbeszélgettünk.

A film után hazamentünk a fiúk megint haza kísértek minket. Most Szandi is bejött és jól összebarátkozott Kingával meg Pannival is. Örülök, hogy ilyen jól kijönnek egymással. Beszélgetésünk közben az is kiderült, hogy most költöztek ide és a mi sulinkba iratkozott, szóval jövőhéttől osztálytársunk lesz aminek nagyon megörültünk. Délután 6 körül haza mentek a lányok.

Mikor anya haza ért a piacról segítettem neki kipakolni a dolgokat és közben elmondtam neki a mai napomat. Szandinak örült, hogy van egy új "kis" barátom aki az osztálytársam lesz. Mikor elmondtam, hogy hogyan ismertem meg kiborult, de hamar megnyugodott, hogy Szandi nem egy "csitricsapattag"

Késő este jött egy üzenetem:

Dani
Hercegnő! Sajnálom, én tényleg téged szeretlek csak! <3

Hercegnő
Menj a francba Dani utállak és hagyj békén!

Hercegnő a saját becenevét "Ne írj rám" -ra állította

Dani
De ne tedd ezt velem!

És letiltottam. Elegem van! Mindenki megbánt aztán kérik, hogy bocsájtsak meg egyik percről a másikra. Hát nem!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmolyoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr2411780909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása